marți, 12 februarie 2013

„So be it"!: „The Journey” în România







Povesteam într-o postare anterioară despre metoda de vindecare emoţională „Călătoria” (The Journey") elaborată de Brandon Bays, despre care am învăţat într-un seminar la Praga. Impactul acestui procedeu şi al întregii perspective asupra vieţii pe care o presupune The Journey asupra mea a fost atât de puternic încât în doar un an de zile viaţa mea a trecut prin schimbări pe care nici nu le-am visat. I-am cunoscut pe cei din echipa The Journey care m-au impresionat prin căldura, atenţia şi grija cu care ne-au primit, prin devotamentul lor, prin munca asiduă pe care o depun şi prin încurajarea entuziastă pe care ne-au oferit-o pentru a aduce Călătoria în România, deşi la vremea aceea părea aproape imposibil. 
M-am împrietenit cu o colegă medic (dr. Cristina Răduţă) care a avut deschiderea mentală şi sufletească să aprecieze valenţele vindecătoare ale acestei capodopere terapeutice. Ea mi-a fost alături, m-a inspirat şi m-a ajutat să nu renunţ în momentele dificile. Împreună, am participat la întregul „Practitioner Programme” al „The Journey”.
Am deprins şi alte versiuni ale „Călătoriei” pe care le-am aplicat mai întâi pe noi înşine, în diferite domenii ale vieţii noastre. Am învăţat să trecem dincolo de meandrele egoului pentru a ne accesa nivelul cel mai profund al fiinţei. Ne-am ghidat reciproc prin paşii tehnicii în căutarea vindecării. Am făcut amândouă multe ore de voluntariat utilizând „Călătoria” pentru a-i ajuta pe cei apropiaţi să se elibereze de ceea ce îi menţinea în boală, sărăcie, probleme emoţionale, relaţionale sau profesionale etc. 
Dar sufletul ne spunea mereu că putem şi trebuie să facem mai mult. Stările de acces la Sursă conferite de practicarea „Călătoriei” conţin în ele dorinţa de a oferi şi altora această posiblitate. De aceea, am făcut toate demersurile posibile pentru ca Brandon Bays să ţină şi în România un seminar „Journey Intensive”. Ştiam că, de la apariţia cărţii cu acelaşi titlu, mulţi oameni din România şi-au dorit să înveţe această metodă de la Brandon şi nu au putut din diferite motive, mai ales financiare. Ne-am dorit ca acest seminar să ajungă să se ţină şi la noi în ţară.
La mai puţin de o lună de la Journey Intensive am participat împreună cu Cristina la Seminarul „Manifest Abundance”.  Acolo am exprimat cu glas tare tare în faţa tuturor participanţilor dorinţa de a aduce „Călătoria” în România. Şi atunci toţi cei prezenţi au strigat pentru noi, într-un glas: „So be it!” („Aşa să fie!”)

La un an de la acel „So be it!” am avut plăcuta surpriză să primim un email de la Biroul „The Journey” prin care eram anunţate că Brandon Bays a acceptat să vină în Bucureşti pentru un seminar de 3 zile la sfârşitul lunii mai a.c. Visul nostru s-a împlinit mai repede decât ne aşteptam: „Călătoria” vine în România! So be it!

Mai multe informaţii despre acest eveniment pe www.thejourney-romania.com si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu